ironmonkaa's questions
#41
Posted 22 November 2006 - 08:44 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#42
Posted 22 November 2006 - 08:45 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#43
Posted 22 November 2006 - 08:48 PM
wut about gandalf word of power, how does that work?
#44
Posted 22 November 2006 - 08:49 PM
#45
Posted 22 November 2006 - 08:52 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#46
Posted 22 November 2006 - 08:54 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#47
Posted 22 November 2006 - 08:56 PM
#48
Posted 22 November 2006 - 09:01 PM
Edited by Dark Lord of the Sith, 22 November 2006 - 09:01 PM.
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#49
Posted 22 November 2006 - 09:04 PM
#50
Posted 22 November 2006 - 09:06 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#51
Posted 22 November 2006 - 09:12 PM
#52
Posted 22 November 2006 - 09:17 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#53
Posted 22 November 2006 - 09:24 PM
Weapon SarumanWizardBlast; Atomic Bomb IdleAfterFiringDelay = 0 AttackRange = 5000 WeaponSpeed = 5000 ; dist/sec RadiusDamageAffects = ENEMIES NEUTRALS NOT_SIMILAR DelayBetweenShots = 5000 ; time between shots, msec PreAttackDelay = 1 PreAttackType = PER_ATTACK; Do the delay each time we attack a new target FireFX = FX_TelekinesisAtBoneSaruman FiringDuration = 1 DamageDealtAtSelfPosition = Yes; Damage arc code is boned right now. Does calc from source obj, not damage point. To get proper arc, need to set this until code is fixed. AntiAirborneVehicle = No AntiAirborneMonster = No DamageNugget ; A basic Nugget that just does damage Damage = 50000 DamageArc = 50000 Radius = 5000 DamageType = MAGIC DamageFXType = MAGIC DeathType = EXPLODED DamageSpeed = 700.0; must match the ShockWaveSpeed below DamageScalar = -100% NONE +STRUCTURE End MetaImpactNugget ; A Nugget that throws things back with force HeroResist = 0 ShockWaveAmount = 75.0 ShockWaveArc = 360 ShockWaveRadius = 5000 ShockWaveTaperOff = 0.75 ShockWaveZMult = 1.000 ShockWaveSpeed = 700.0 End End
#54
Posted 22 November 2006 - 09:27 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#55
Posted 22 November 2006 - 09:33 PM
sorry, and thank you so much for the help
#56
Posted 22 November 2006 - 09:35 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#57
Posted 22 November 2006 - 09:45 PM
and im still havin troubles getting it to work, juts doesnt do anything now
sp when i change the emun to gandalfs word of power, it doesnt do anything
#58
Posted 22 November 2006 - 09:45 PM
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#59
Posted 22 November 2006 - 09:48 PM
#60
Posted 22 November 2006 - 09:49 PM
[attachment=12765:attachment]
just a tip you could change the name on this topic for example, but don't make a new one, not yet atleast
BOT, as Dlord said, try experimenting, it's the best way to find out things
Edited by Lauri, 22 November 2006 - 09:51 PM.
The 4th Age version 0.8 has been released: Link
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users