"Shotgun Tank"
#21
Posted 28 August 2007 - 08:59 AM
My Wii code: 6472 3114 4930 8707
"Om du kan stå, när alla andra sviktar
och sen klandras du för att just du står rak
Om du kan tro på ditt när andra riktar
sitt välbekanta tvivel mot din sak
Om var minut av nitti sen kan fyllas
med verk av dig som giltigt räknats ner
min vän, som jordens konung ska du hyllas
men du är också man, och det är mer."
#22
Posted 28 August 2007 - 09:56 AM
You just put all your textures (and their corresponding.xml files) in a folder called SM.
I think the idea is you follow EA's naming convention of [FactionLetter][UnitOrStructure][Name][ExtraBit] for you models and textures.
So mine is "GUSgunT.w3x" (I know that is for the model, but when I do the texture it'll be called the same). Standing for GDI Unit Shotgun Tank.
#23
Posted 28 August 2007 - 10:24 AM
Got it working now tho, cheers.
Edited by Boomerang Python, 28 August 2007 - 10:41 AM.
My Wii code: 6472 3114 4930 8707
"Om du kan stå, när alla andra sviktar
och sen klandras du för att just du står rak
Om du kan tro på ditt när andra riktar
sitt välbekanta tvivel mot din sak
Om var minut av nitti sen kan fyllas
med verk av dig som giltigt räknats ner
min vän, som jordens konung ska du hyllas
men du är också man, och det är mer."
#24
Posted 28 August 2007 - 10:30 AM
I suppose it's just how the engine reads art files.
At least it's not something massively complicated to comply with.
#25
Posted 28 August 2007 - 11:55 AM
My Wii code: 6472 3114 4930 8707
"Om du kan stå, när alla andra sviktar
och sen klandras du för att just du står rak
Om du kan tro på ditt när andra riktar
sitt välbekanta tvivel mot din sak
Om var minut av nitti sen kan fyllas
med verk av dig som giltigt räknats ner
min vän, som jordens konung ska du hyllas
men du är också man, och det är mer."
#26
Posted 28 August 2007 - 01:18 PM
I did a find in file search and I've cloned every reference there is to the railgun upgrade, so there must be a problem with the code I've got (or how the game is reading it) rather than me having missed something.
#27
Posted 28 August 2007 - 01:32 PM
My Wii code: 6472 3114 4930 8707
"Om du kan stå, när alla andra sviktar
och sen klandras du för att just du står rak
Om du kan tro på ditt när andra riktar
sitt välbekanta tvivel mot din sak
Om var minut av nitti sen kan fyllas
med verk av dig som giltigt räknats ner
min vän, som jordens konung ska du hyllas
men du är också man, och det är mer."
#28
Posted 29 August 2007 - 09:35 PM
I've just been randomly browsing through the XML files when a thought hit me. As explained somewhere in the documentation, you sometimes have to rename stuff in order to get it working. For example, I had to change the ID tag of the MiscAudio block and then it worked. So I'm asking you if you also thought of changing the names/IDs of the UnitAbilityButtonTemplateStore (and possibly others)? Maybe that's the ciritcal factor...Cheers, but that stuff is powers rather than upgrades.
I did a find in file search and I've cloned every reference there is to the railgun upgrade, so there must be a problem with the code I've got (or how the game is reading it) rather than me having missed something.
My Political Compass
Sieben Elefanten hatte Herr Dschin
Und da war dann noch der achte.
Sieben waren wild und der achte war zahm
Und der achte war's, der sie bewachte.
#29
Posted 29 August 2007 - 10:12 PM
That was exactly it.
Now I've only got my upgrade on the Tech Centre, so it appears that buttons need to be in the same store to be called on the same commandset.
Or you can probably work around that by cloning the entire UABT file and changing the store name.
Edited by Daz, 29 August 2007 - 10:14 PM.
#30
Posted 29 August 2007 - 10:18 PM
Too cute! | Server Status: If you can read this, it's up |Well, when it comes to writing an expository essay about counter-insurgent tactics, I'm of the old school. First you tell them how you're going to kill them. Then you kill them. Then you tell them how you just killed them.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users