Jump to content


Dubalado

Member Since 01 Feb 2009
Offline Last Active Mar 17 2009 03:01 AM

Topics I've Started

Civil structures and personages

25 February 2009 - 11:31 PM

Would be interesting who in accordance with that the player is increasing the amount of structures that surround to their fort, from this one, begin to leave civil units that act like settlers, inhabitants, etc.
They would cross the zone and they would interact with the land. For example fixing it of the old battles near the fort. It is for assigning more realism to the game and clearing the limited military image of the structures and units.

My idea is to represent them so as it happens with the “animals”. That they are not themselves affected by the selection of the player, but that they are scared and they take refuge as the enemy attacks. And if the structures of the player are diminishing, that consequently, also they diminish the one of the player.

Is a viable and opportune proposal?

Health, Iván




En español:
Sería interesante que a medida de que el jugador va aumentando la cantidad de estructuras que rodean a su fuerte, desde éste, comiencen a salir unidades civiles que actúen como pobladores, habitantes, etc.
Recorrerían la zona e interactuarían con el terreno. Por ejemplo arreglándolo de las viejas batallas cercanas al fuerte. Es para asignarle más realismo al juego y quitar la limitada imagen militar de las estructuras y unidades.
Mi idea es representarlos tal cual ocurre con los “animales”. Que no se vean afectados por la selección del jugador, pero que se asusten y se refugien a medida que ataca el enemigo. Y si las estructuras del jugador van disminuyendo, que en consecuencia, también disminuyan la del jugador.
¿Es una propuesta viable y oportuna?
Salud, Iván