Sniper Animation C2 (PLEASE HELP)
#1
Posted 23 June 2010 - 01:54 PM
please help
eg: rifle - DESENFUNDAR_RIFLE_CORTO but sniper animation ????
# FRANCOT.ANI transfered to TXT by jinshengmao (jinshengmao@sina.com)
# begin
[
.REPRESENTACIONES
(
[
.NOMBRE NORMAL
.FIGRAF FRANCOTIRADOR.ABI
.FILTRO SOLDADO
.BAJO_DETALLE 0
.NODOSPORDEFECTO
(
Bip01 "Bip01 Pelvis" "Bip01 Spine" "Bip01 Spine1" "Bip01 Neck" "Bip01 Head" "Bip01 R Clavicle" "Bip01 R UpperArm" "Bip01 R Forearm" "Bip01 R Hand" "Bip01 L Clavicle" "Bip01 L UpperArm" "Bip01 L Forearm" "Bip01 L Hand" "Bip01 L Thigh" "Bip01 L Calf" "Bip01 L Foot" "Bip01 R Thigh" "Bip01 R Calf" "Bip01 R Foot" fusil
)
.ASPECTOS
(
[
.NOMBRE Nieve
.GEOMETRIA HIELO
]
[
.NOMBRE Metrallero
.GEOMETRIA ALEGRIS
]
[
.NOMBRE Francotirador
.GEOMETRIA FRANCOTIRADOR
]
[
.NOMBRE Mecanico
.GEOMETRIA MECANICO
]
[
.NOMBRE Sanitario
.GEOMETRIA SANITARIO
]
[
.NOMBRE Fusilero
.GEOMETRIA FUSILERO
]
[
.NOMBRE Japoraso
.GEOMETRIA JAPORASO
]
[
.NOMBRE Japofranco
.GEOMETRIA JAPOFRANCO
]
[
.NOMBRE Japoinfante
.GEOMETRIA JAPOINFANTE
]
[
.NOMBRE Japomarinero
.GEOMETRIA JAPOMARINERO
]
[
.NOMBRE Japomecanico
.GEOMETRIA JAPOMECANICO
]
[
.NOMBRE Japopiloto
.GEOMETRIA JAPOPILOTO
]
[
.NOMBRE Japovigia
.GEOMETRIA JAPOVIGIA
]
[
.NOMBRE ss
.GEOMETRIA SS
]
[
.NOMBRE japocarcelero
.GEOMETRIA JAPOCARCELERO
]
[
.NOMBRE japocasco
.GEOMETRIA JAPOCASCO
]
[
.NOMBRE FusiHielo
.GEOMETRIA HIELO
]
[
.NOMBRE FrancotHielo
.GEOMETRIA HIELO
]
[
.NOMBRE Granadero
.GEOMETRIA GRANADERO
]
[
.NOMBRE Oficinistaale
.GEOMETRIA OFICINISTA
]
)
.LISTADELISTASDESECUENCIAS
(
[
.SECUENCIAS
(
[
.SEC SOLTAR
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE SUELTA
.POS 12.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 13.0
.FRAME_FINAL 17.0
]
]
[
.SEC SOLTAR_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE SUELTA
.POS 12.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 11.0
.FRAME_FINAL 15.0
]
]
[
.SEC COGER_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE COGER
.POS 10.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 10.0
.FRAME_FINAL 14.0
]
]
[
.SEC QUIETO_DE_PIE
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC QUIETO_DE_PIE_EN_ASCENSOR
.USAR QUIETO_DE_PIE
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC QUIETO_DE_PIE_EN_GLOBO
.USAR QUIETO_DE_PIE
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC INQUIETO
.TRANSICIONES
[
.APARTICULARES
(
[
.SEC QUIETO_DE_PIE
.TICKS 15.0
]
)
]
]
[
.SEC ARRASTRARSE
.CICLICA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE MARCAINICIO
.POS 0
]
[
.NOMBRE ARR1
.POS 0
]
[
.NOMBRE ARR2
.POS 16.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ARR4
.MARCA ARR1
.LOGICO 0
]
[
.FLI ARR3
.MARCA ARR2
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC QUIETO_EN_TIERRA
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC HERIDO
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC DE_PIE_A_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE MSONIDO
.POS 8.0
]
[
.NOMBRE GOLPE1
.POS 9.0
]
[
.NOMBRE GOLPE2
.POS 26.0
]
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 5.0
]
.SONIDOS
(
[
.FLI AGL1
.MARCA GOLPE1
.LOGICO 0
]
[
.FLI AGL2
.MARCA GOLPE2
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC EN_TIERRA_A_DE_PIE
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE MSONIDO
.POS 1.0
]
[
.NOMBRE GOLPE2
.POS 19.0
]
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 5.0
]
.SONIDOS
(
[
.FLI AGL1
.MARCA GOLPE2
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC INC_ESCALA_DESDE_ABAJO
]
[
.SEC INC_ESCALA_DESDE_ARRIBA
.FIJARPOSREF 1.0
.POSRELGEN
(
0 0 -55.0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC SAL_ESCALA_POR_ABAJO
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
]
[
.SEC SAL_ESCALA_POR_ARRIBA
.FIJARPOSREF 1.0
.POSRELGEN
(
0 22.0 60.0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC BAJAR_ESCALA
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC SUBIR_ESCALA
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC QUIETO_EN_ESCALA
.APAGASOMBRA 1.0
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC CORRER_GIRO_IZQ
.CICLICA 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS_MODO_CORRIENDO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 0
]
[
.POS 8.0
]
)
]
[
.SEC CORRER_GIRO_DRH
.CICLICA 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS_MODO_CORRIENDO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 0
]
[
.POS 8.0
]
)
]
[
.SEC MONTA_WILLIS_SEAT_1
.ANGGEN 270.0
.POSRELGEN
(
52.3 39.2 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC MONTA_WILLIS_SEAT_2
.ANGGEN 90.0
.POSRELGEN
(
-51.3 41.2 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC MONTA_WILLIS_SEAT_3
.ANGGEN 270.0
.POSRELGEN
(
100.5 35.5 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC MONTA_WILLIS_SEAT_4
.ANGGEN 50.0
.POSRELGEN
(
-115.5 37.5 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC CONDUCE_WILLIS
.AVANCE_MANUAL 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC CONDUCE_WILLIS_MA
.AVANCE_MANUAL 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_WILLIS_SEAT_1
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_WILLIS_SEAT_2
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_WILLIS_SEAT_3
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_WILLIS_SEAT_4
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_WILLIS_SEAT_1
.POSRELGEN_XYZ
(
30.4 36.2 0
)
.ANGGEN 94.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_WILLIS_SEAT_2
.POSRELGEN
(
-45.0 46.3 0
)
.ANGGEN -99.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_WILLIS_SEAT_3
.POSRELGEN
(
95.0 38.0 0
)
.ANGGEN 99.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_WILLIS_SEAT_4
.POSRELGEN
(
-95.0 38.0 0
)
.ANGGEN -99.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC MONTA_LANCHA_MOTORA_SEAT_1
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_1
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.ANGGEN 270.0
.POSRELGEN
(
52.3 39.2 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC MONTA_LANCHA_MOTORA_SEAT_2
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_2
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.ANGGEN 90.0
.POSRELGEN
(
-51.3 41.2 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC MONTA_LANCHA_MOTORA_SEAT_3
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_3
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.ANGGEN 270.0
.POSRELGEN
(
100.5 35.5 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC MONTA_LANCHA_MOTORA_SEAT_4
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_4
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.ANGGEN 50.0
.POSRELGEN
(
-115.5 37.5 0
)
.TRANSICIONES
[
.DENINGUNO 1.0
]
]
[
.SEC SENTADO_LANCHA_MOTORA_SEAT_2
.USAR SENTADO_WILLIS_SEAT_2
.ORG
(
0 11.0 15.0
)
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_LANCHA_MOTORA_SEAT_3
.USAR SENTADO_WILLIS_SEAT_3
.ORG
(
28.0 -9.1 15.0
)
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_LANCHA_MOTORA_SEAT_4
.USAR SENTADO_WILLIS_SEAT_4
.ORG
(
28.0 9.1 15.0
)
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_LANCHA_MOTORA_SEAT_1
.USAR BAJAR_WILLIS_SEAT_1
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.POSRELGEN_XYZ
(
30.4 36.2 0
)
.ANGGEN 94.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_LANCHA_MOTORA_SEAT_2
.USAR BAJAR_WILLIS_SEAT_2
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.POSRELGEN
(
-45.0 46.3 0
)
.ANGGEN -99.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_LANCHA_MOTORA_SEAT_3
.USAR BAJAR_WILLIS_SEAT_3
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.POSRELGEN
(
95.0 38.0 0
)
.ANGGEN 99.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_LANCHA_MOTORA_SEAT_4
.USAR BAJAR_WILLIS_SEAT_4
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.POSRELGEN
(
-95.0 38.0 0
)
.ANGGEN -99.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC USAR_SILBATO
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE SILBA
.POS 17.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 15.0
.FRAME_FINAL 19.0
]
]
[
.SEC USAR_SILBATO_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE SILBA
.POS 17.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 15.0
.FRAME_FINAL 19.0
]
]
[
.SEC EXPLOSION_0
]
[
.SEC EXPLOSION_0_QUIETO
.USAR EXPLOSION_0
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
]
[
.SEC DE_PIE_A_CUCLILLAS
]
[
.SEC CUCLILLAS_A_DE_PIE
]
[
.SEC CUCLILLAS_ACTIVIDAD
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ACTIVIDAD
.POS 57.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 50.0
.FRAME_FINAL 54.0
]
]
[
.SEC COMIENZA_ANDAR_GIRO_180_DRH
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 8.0
]
[
.POS 19.0
]
)
]
[
.SEC COMIENZA_ANDAR_GIRO_180_IZQ
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 8.0
]
[
.POS 19.0
]
)
]
[
.SEC COMIENZA_ANDAR_GIRO_90_DRH
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 8.0
]
)
]
[
.SEC COMIENZA_ANDAR_GIRO_90_IZQ
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 8.0
]
)
]
[
.SEC BUCEAR
.CICLICA 1.0
.SOMBRASEPARADA 1.0
.BUBBLES 1.0
]
[
.SEC BUCEANDO_PARAR
.SOMBRASEPARADA 1.0
.ENCADENACON QUIETO_BUCEANDO
.PONERYOLVIDAR 1.0
.BUBBLES 1.0
]
[
.SEC QUIETO_BUCEANDO
.CICLICA 1.0
.SOMBRASEPARADA 1.0
.BUBBLES 1.0
]
[
.SEC BUCEANDO_HERIDO
.SOMBRASEPARADA 1.0
.BUBBLES 1.0
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC MORIR_BUCEANDO
.SOMBRASEPARADA 1.0
.BUBBLES 0
]
[
.SEC MORIR_BUCEANDO_QUIETO
.USAR MORIR_BUCEANDO
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
.SOMBRASEPARADA 1.0
.BUBBLES 0
]
[
.SEC NADAR_HERIDO
.APAGASOMBRA 1.0
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC MORIR_NADANDO
.APAGASOMBRA 1.0
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC MORIR_NADANDO_QUIETO
.USAR MORIR_NADANDO
.APAGASOMBRA 1.0
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
]
[
.SEC ANDAR_HERIDO
.BLOOD 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 5.0
]
[
.POS 11.0
]
[
.POS 15.0
]
[
.POS 27.0
]
)
]
[
.SEC CORRER_HERIDO
.BLOOD 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS_MODO_CORRIENDO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 5.0
]
[
.POS 11.0
]
[
.POS 15.0
]
[
.POS 27.0
]
)
]
[
.SEC INQUIETO_EN_EL_FRIO
.TRANSICIONES
[
.APARTICULARES
(
[
.SEC QUIETO_DE_PIE
.TICKS 15.0
]
)
]
]
[
.SEC MORIR_CONGELADO
]
[
.SEC MORIR_CONGELADO_QUIETO
.USAR MORIR_CONGELADO
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
]
[
.SEC MIRAR_POR_ESCALA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ASOMARSE
.POS 10.0
]
)
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC HERIDO_EN_ESCALA
.BLOOD 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC ESCALA_CAERSE_HERIDO_T1
.BLOOD 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC ESCALA_CAERSE_HERIDO_T2
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC ESCALA_CAERSE_HERIDO_T3
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC ESCALA_MUERTO_QUIETO
.USAR ESCALA_CAERSE_HERIDO_T3
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
]
[
.SEC GOLPEAR_PARED
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 9.0
]
[
.NOMBRE GOLPE2
.POS 18.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI TOCT
.MARCA GOLPE
.LOGICO 0
]
[
.FLI TOCT
.MARCA GOLPE2
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC GOLPEAR_PARED_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 9.0
]
[
.NOMBRE GOLPE2
.POS 18.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI TOCT
.MARCA GOLPE
.LOGICO 0
]
[
.FLI TOCT
.MARCA GOLPE2
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC MIRAR_POR_ACCESO_ESCALA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE MIRAR
.POS 7.0
]
)
]
[
.SEC MIRAR_POR_PUERTA
]
[
.SEC LANZAR_OBJETO
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE LANZAR
.POS 14.0
]
)
]
[
.SEC LANZAR_OBJETO_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE LANZAR
.POS 14.0
]
)
]
[
.SEC GUARDAR_PRISMATICOS
.ENCIENDE
(
prismaticos
)
.PORTICK
(
[
.TICK 10.0
.APAGA
(
prismaticos
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 10.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC SACAR_PRISMATICOS
.PORTICK
(
[
.TICK 12.0
.ENCIENDE
(
prismaticos
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE SACA
.POS 10.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENFB
.MARCA SACA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC MIRAR_PRISMATICOS
.ENCIENDE
(
prismaticos
)
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC GUARDAR_PRISMATICOS_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
prismaticos
)
.PORTICK
(
[
.TICK 13.0
.APAGA
(
prismaticos
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 10.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC SACAR_PRISMATICOS_EN_TIERRA
.PORTICK
(
[
.TICK 12.0
.ENCIENDE
(
prismaticos
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE SACA
.POS 10.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENFB
.MARCA SACA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC MIRAR_PRISMATICOS_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
prismaticos
)
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC AMORDAZAR
]
[
.SEC SALIR_VENTANA_A_ESCALA_T1
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC DESENFUNDAR_Z
.PORTICK
(
[
.TICK 4.0
.ENCIENDE
(
subfusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 8.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RMEL
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC CUCHILLO_CUELLO
.USAR ATONTAR
.ENCIENDE
(
cuchillo
)
.PONERYOLVIDAR 1.0
.POSRELGEN
(
180.0 10.0 0
)
.ANGGEN 0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ACUCHILLA
.POS 21.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 18.0
.FRAME_FINAL 24.0
]
]
[
.SEC CUCHILLO_COSTADO
.USAR ATONTAR
.ENCIENDE
(
cuchillo
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ACUCHILLA
.POS 11.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 8.0
.FRAME_FINAL 12.0
]
]
[
.SEC CUCHILLO_EN_TIERRA
.USAR ATONTAR_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
cuchillo
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ACUCHILLA
.POS 21.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 13.0
.FRAME_FINAL 16.0
]
]
[
.SEC CUCH_EN_TIERRA_A_EN_TIERRA
.USAR ATONTAR_EN_TIERRA_A_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
cuchillo
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ACUCHILLA
.POS 12.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 10.0
.FRAME_FINAL 13.0
]
]
[
.SEC CUCHILLO_ENEMIGO_EN_TIERRA
.USAR ATONTAR_ENEMIGO_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
cuchillo
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ACUCHILLA
.POS 12.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 7.0
.FRAME_FINAL 11.0
]
]
[
.SEC DISPARAR_Z
.ENCIENDE
(
subfusil
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 4.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 6.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 7.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 9.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 10.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 13.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_Z
.ENCIENDE
(
subfusil
)
.PORTICK
(
[
.TICK 10.0
.APAGA
(
subfusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 4.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 7.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENM1
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC VENTANA_DESENFUNDAR_Z
.PORTICK
(
[
.TICK 4.0
.ENCIENDE
(
subfusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 8.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RMEL
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC VENTANA_DISPARAR_Z
.ENCIENDE
(
subfusil
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 4.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 6.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 7.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 9.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 10.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 13.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
)
]
[
.SEC VENTANA_ENFUNDAR_Z
.ENCIENDE
(
subfusil
)
.PORTICK
(
[
.TICK 10.0
.APAGA
(
subfusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 6.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 9.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENM1
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DESENFUNDAR_Z_EN_TIERRA
.PORTICK
(
[
.TICK 7.0
.ENCIENDE
(
subfusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 12.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RMEL
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISPARAR_Z_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
subfusil
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 4.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 6.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 7.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 9.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 10.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_subfusil
)
]
[
.TICK 13.0
.APAGA
(
fogonazo_subfusil
)
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_Z_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
subfusil
)
.PORTICK
(
[
.TICK 18.0
.APAGA
(
subfusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 4.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 13.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENM1
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC INC_ESCALA_POR_VALLA
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE LIMITE_FRAME_PARABOLA
.POS 40.0
]
)
]
[
.SEC SAL_ESCALA_POR_VALLA
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE REBASA_VALLA
.POS 65.0
]
)
]
[
.SEC LLEVAR_MUERTO_BUCEAR
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC LLEVAR_MUERTO_BUCEAR_QUIETO
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC ARR_POR_COMANDO
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
.TRANSICIONES
[
.APARTICULARES
(
[
.SEC ARR_POR_COMANDO_QUIETO
.TICKS 3.0
]
)
]
]
[
.SEC ARR_POR_COMANDO_QUIETO
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
.TRANSICIONES
[
.APARTICULARES
(
[
.SEC ARR_POR_COMANDO
.TICKS 3.0
]
)
]
]
[
.SEC ARR_POR_COMANDO_GIRO_90_DRH
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC ARR_POR_COMANDO_GIRO_180_DRH
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC ARR_POR_COMANDO_GIRO_90_IZQ
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC ARR_POR_COMANDO_GIRO_180_IZQ
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC DE_CABEZA
.APAGASOMBRA 1.0
.ASPECTO colgando
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CHAPUZON
.POS 11.0
]
)
]
[
.SEC NADAR
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
.CHAPOTEO 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CHAPOTEO_HANDL
.POS 25.0
]
[
.NOMBRE CHAPOTEO_HANDR
.POS 9.0
]
[
.NOMBRE CHAPOTEO_FOOTL
.POS 18.0
]
[
.NOMBRE CHAPOTEO_FOOTR
.POS 9.0
]
[
.NOMBRE CHAPOTEO_FOOTL2
.POS 2.0
]
[
.NOMBRE CHAPOTEO_FOOTR2
.POS 25.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI NDR1
.MARCA CHAPOTEO_HANDL
.LOGICO 0
]
[
.FLI NDR2
.MARCA CHAPOTEO_HANDR
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC NADAR_LENTO
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC NADAR_A_DE_PIE
.APAGASOMBRA 0
]
[
.SEC QUIETO_NADAR
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC NADAR_A_QUIETO_NADAR
.APAGASOMBRA 1.0
.PONERYOLVIDAR 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 5.0
.TICKSATODAS 5.0
]
]
[
.SEC QUIETO_NADAR_A_NADAR
.APAGASOMBRA 1.0
.PONERYOLVIDAR 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 5.0
.TICKSATODAS 5.0
]
]
[
.SEC ARRASTRARSE_GIRO_180_DRH
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
]
[
.SEC ARRASTRARSE_GIRO_180_IZQ
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
]
[
.SEC ARRASTRARSE_GIRO_90_IZQ
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
]
[
.SEC ARRASTRARSE_GIRO_90_DRH
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
]
[
.SEC BAJAR_GARFIO
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC SUBIR_GARFIO
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC QUIETO_EN_GARFIO
.APAGASOMBRA 1.0
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC INC_GARFIO_DESDE_ABAJO
]
[
.SEC INC_GARFIO_DESDE_ARRIBA
.FIJARPOSREF 1.0
.POSRELGEN
(
0 0 -55.0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC SAL_GARFIO_POR_ABAJO
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
]
]
[
.SEC SAL_GARFIO_POR_ARRIBA
.FIJARPOSREF 1.0
.POSRELGEN
(
0 22.0 60.0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC INC_GARFIO_POR_VALLA
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE LIMITE_FRAME_PARABOLA
.POS 40.0
]
)
]
[
.SEC SAL_GARFIO_POR_VALLA
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE REBASA_VALLA
.POS 65.0
]
)
]
[
.SEC AUTODETENERSE
]
[
.SEC LEVANTARSE_DE_AUTODETENIDO
]
[
.SEC USAR_INTERRUPTOR
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE USA
.POS 10.0
]
)
]
[
.SEC USAR_INTERRUPTOR_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE USA
.POS 14.0
]
)
]
[
.SEC SENTADO_ZODIAK
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC SENTADO_KUBEL_SEAT_1
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_1
.EMPIEZA FIN
.ORG
(
-19.0 2.0 -2.0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_KUBEL_SEAT_2
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_2
.EMPIEZA FIN
.ORG
(
-19.0 -4.0 0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_KUBEL_SEAT_3
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_3
.EMPIEZA FIN
.ORG
(
-22.0 7.0 3.0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_KUBEL_SEAT_4
.USAR MONTA_WILLIS_SEAT_4
.EMPIEZA FIN
.ORG
(
-22.0 -7.0 3.0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC CONDUCE_KUBEL
.USAR CONDUCE_WILLIS
.ORG
(
-19.0 2.0 -2.0
)
.AVANCE_MANUAL 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC CONDUCE_KUBEL_MA
.USAR CONDUCE_WILLIS_MA
.ORG
(
-19.0 2.0 -2.0
)
.AVANCE_MANUAL 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC CAIDA_GRANDE
.PONERYOLVIDAR 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
)
]
[
.SECUENCIAS
(
[
.SEC CORRER
.CICLICA 1.0
.CHAPOTEO_ORILLA 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS_MODO_CORRIENDO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE PASOL
.POS 5.0
]
[
.NOMBRE PASOR
.POS 13.0
]
)
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 7.0
]
[
.POS 15.0
]
)
]
[
.SEC CONDUCE_LANCHA_MOTORA
.USAR CONDUCE_WILLIS
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.AVANCE_MANUAL 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC CONDUCE_LANCHA_MOTORA_MA
.USAR CONDUCE_WILLIS_MA
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.AVANCE_MANUAL 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSATODAS 0
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC SENTADO_LANCHA_MOTORA_SEAT_1
.USAR SENTADO_WILLIS_SEAT_1
.ORG
(
18.0 0 15.0
)
.CICLICA 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC ENCARAMARSE
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CAMBIO_POS_DESTINO
.POS 22.0
]
)
]
[
.SEC ENCARAMARSE_EN_TIERRA
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CAMBIO_POS_DESTINO
.POS 36.0
]
)
]
[
.SEC SALTITO
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CAMBIO_POS_DESTINO
.POS 18.0
]
)
]
[
.SEC SALTITO_EN_TIERRA
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CAMBIO_POS_DESTINO
.POS 18.0
]
)
]
[
.SEC CORRER_FRENADA
.MARCAS_TIEMPO_PASOS_MODO_CORRIENDO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 7.0
]
[
.POS 12.0
]
[
.POS 16.0
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_FUSIL
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ENTRA
.POS 12.0
]
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 8.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 33.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_FUSIL_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 27.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC ANDAR
.CICLICA 1.0
.PASOAVANCEPORVALOR 48.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 9.0
]
[
.POS 22.0
]
)
]
[
.SEC DESENFUNDAR_PISTOLA
.PORTICK
(
[
.TICK 11.0
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 11.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RPIS
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_PISTOLA
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
.PORTICK
(
[
.TICK 16.0
.APAGA
(
francotirador_pistola
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 4.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISPARAR_PISTOLA
.PON_FINAL_TRAS_HERIDO 1.0
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo
)
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_PISTOLA_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
.PORTICK
(
[
.TICK 16.0
.APAGA
(
francotirador_pistola
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 7.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC VENTANA_DESENFUNDAR_PISTOLA
.PORTICK
(
[
.TICK 6.0
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 12.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RPIS
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC VENTANA_DISPARAR_PISTOLA
.PON_FINAL_TRAS_HERIDO 1.0
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo
)
]
)
]
[
.SEC VENTANA_ENFUNDAR_PISTOLA
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
.PORTICK
(
[
.TICK 7.0
.APAGA
(
francotirador_pistola
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 4.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DESENFUNDAR_FUSIL
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ASOMARSE
.POS 22.0
]
[
.NOMBRE CARGA
.POS 31.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI DESR
.MARCA CARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISPARAR_FUSIL
.PON_FINAL_TRAS_HERIDO 1.0
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_fusil
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_fusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 15.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RRFL
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DESENFUNDAR_FUSIL_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CARGA
.POS 24.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI DESR
.MARCA CARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISPARAR_FUSIL_EN_TIERRA
.PON_FINAL_TRAS_HERIDO 1.0
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_fusil
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_fusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 15.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RRFL
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC QUIETO_GIRO_90_IZQ
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
]
[
.SEC QUIETO_GIRO_90_DRH
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
]
[
.SEC MUERTO
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC MUERTO_QUIETO
.USAR MUERTO
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
]
[
.SEC TUMBADO_HERIDO
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC TUMBADO_MORIR
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC TUMBADO_MORIR_QUIETO
.USAR TUMBADO_MORIR
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
]
[
.SEC DESENFUNDAR_PISTOLA_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 11.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RPIS
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISPARAR_PISTOLA_EN_TIERRA
.PON_FINAL_TRAS_HERIDO 1.0
.ENCIENDE
(
francotirador_pistola
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo
)
]
)
]
[
.SEC TORTURADO_1
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 2.0
]
)
]
[
.SEC TORTURADO_2
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 2.0
]
)
]
[
.SEC SUBIR_ESCALERAS
.CICLICA 1.0
.PASOAVANCEPORVALOR 34.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 7.0
]
[
.POS 20.0
]
)
]
[
.SEC CORRER_SUBIR_ESCALERAS
.CICLICA 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS_MODO_CORRIENDO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 6.0
]
[
.POS 13.0
]
)
]
[
.SEC BAJAR_ESCALERAS
.CICLICA 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 7.0
]
[
.POS 19.0
]
)
]
[
.SEC CORRER_BAJAR_ESCALERAS
.CICLICA 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS_MODO_CORRIENDO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 1.0
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 5.0
]
[
.POS 11.0
]
)
]
[
.SEC SUBIR_PALO
.APAGASOMBRA 1.0
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC BAJAR_PALO
.APAGASOMBRA 1.0
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC EMPIEZA_SUBIR_PALO
]
[
.SEC QUIETO_EN_PALO
.APAGASOMBRA 1.0
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC HERIDO_EN_POSTE
.BLOOD 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC POSTE_CAERSE_HERIDO_T1
.APAGASOMBRA 1.0
.BLOOD 1.0
]
[
.SEC POSTE_CAERSE_HERIDO_T2
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC POSTE_CAERSE_HERIDO_T3
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC POSTE_MUERTO_QUIETO
.USAR POSTE_CAERSE_HERIDO_T3
.EMPIEZA FIN
.ORDENACION_PREFERENTE 1.0
]
[
.SEC MIRAR_POR_VENTANA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE MIRA
.POS 5.0
]
)
]
[
.SEC DESENFUNDAR_RIFLE_CORTO
.PORTICK
(
[
.TICK 10.0
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CARGA
.POS 27.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI DESR
.MARCA CARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_RIFLE_CORTO
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
.PORTICK
(
[
.TICK 25.0
.APAGA
(
rifle_corto
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 4.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 19.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISPARAR_RIFLE_CORTO
.PON_FINAL_TRAS_HERIDO 1.0
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_rifle
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_rifle
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 12.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RRF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DESENF_RIFLE_CORTO_EN_TIERRA
.PORTICK
(
[
.TICK 6.0
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CARGA
.POS 25.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI DESR
.MARCA CARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC ENF_RIFLE_CORTO_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
.PORTICK
(
[
.TICK 24.0
.APAGA
(
rifle_corto
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 4.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 19.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISP_RIFLE_CORTO_EN_TIERRA
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_rifle
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_rifle
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 12.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RRF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC VENTANA_DESENF_RIFLE_CORTO
.PORTICK
(
[
.TICK 10.0
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CARGA
.POS 27.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI DESR
.MARCA CARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC VENTANA_ENF_RIFLE_CORTO
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
.PORTICK
(
[
.TICK 25.0
.APAGA
(
rifle_corto
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 4.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 19.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC VENTANA_DISP_RIFLE_CORTO
.ENCIENDE
(
rifle_corto
)
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_rifle
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_rifle
)
]
)
]
[
.SEC DESENFUNDAR_FUSIL_EN_POSTE
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CARGA
.POS 37.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI DESR
.MARCA CARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC ENFUNDAR_FUSIL_EN_POSTE
.APAGASOMBRA 1.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 1.0
]
[
.NOMBRE GUARDA
.POS 12.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI ENF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
[
.FLI ENF1
.MARCA GUARDA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC DISPARAR_FUSIL_EN_POSTE
.PON_FINAL_TRAS_HERIDO 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
.PORTICK
(
[
.TICK 1.0
.ENCIENDE
(
fogonazo_fusil
)
]
[
.TICK 3.0
.APAGA
(
fogonazo_fusil
)
]
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE RECARGA
.POS 12.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI RRF2
.MARCA RECARGA
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC TERMINA_BAJAR_PALO
]
[
.SEC ARRASTRAR_MUERTO_ANDAR
.CICLICA 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 8.0
]
[
.POS 21.0
]
)
]
[
.SEC ARRASTRAR_MUERTO_QUIETO
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC COMZA_ANDAR_GIRO_180_DRH_ARRMUE
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 11.0
]
[
.POS 21.0
]
[
.POS 30.0
]
)
]
[
.SEC COMZA_ANDAR_GIRO_180_IZQ_ARRMUE
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 11.0
]
[
.POS 21.0
]
[
.POS 30.0
]
)
]
[
.SEC COMZA_ANDAR_GIRO_90_DRH_ARRMUE
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 5.0
]
[
.POS 15.0
]
)
]
[
.SEC COMZA_ANDAR_GIRO_90_IZQ_ARRMUE
.FIJARANGULOVISUALDINAMICO 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 5.0
]
[
.POS 15.0
]
)
]
[
.SEC ATONTAR
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 8.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI PORR
.MARCA GOLPE
.LOGICO 0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 7.0
.FRAME_FINAL 10.0
]
]
[
.SEC ATONTAR_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 10.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI PORR
.MARCA GOLPE
.LOGICO 0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 9.0
.FRAME_FINAL 13.0
]
]
[
.SEC ATONTAR_EN_TIERRA_A_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 17.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI PORR
.MARCA GOLPE
.LOGICO 0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 17.0
.FRAME_FINAL 21.0
]
]
[
.SEC ATONTAR_ENEMIGO_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 12.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI PORR
.MARCA GOLPE
.LOGICO 0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 10.0
.FRAME_FINAL 15.0
]
]
[
.SEC SALIR_VENTANA_A_ESCALA_T2
.ORG
(
2.5 0 0
)
.POSRELGEN
(
0 0 24.0
)
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC USAR_CIZALLAS
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CORTA_ALAMBRADA
.POS 60.0
]
[
.NOMBRE CORTA1
.POS 24.0
]
[
.NOMBRE CORTA2
.POS 43.0
]
[
.NOMBRE CORTA3
.POS 59.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI TENA
.MARCA CORTA1
.LOGICO 0
]
[
.FLI TENA
.MARCA CORTA2
.LOGICO 0
]
[
.FLI TENA
.MARCA CORTA3
.LOGICO 0
]
)
.PORTICK
(
[
.TICK 6.0
.ENCIENDE
(
Cizalla_I Cizalla_D
)
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 40.0
.FRAME_FINAL 44.0
]
]
[
.SEC USAR_CIZALLAS_EN_TIERRA
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE CORTA_ALAMBRADA
.POS 68.0
]
[
.NOMBRE CORTA1
.POS 32.0
]
[
.NOMBRE CORTA2
.POS 51.0
]
[
.NOMBRE CORTA3
.POS 69.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI TENA
.MARCA CORTA1
.LOGICO 0
]
[
.FLI TENA
.MARCA CORTA2
.LOGICO 0
]
[
.FLI TENA
.MARCA CORTA3
.LOGICO 0
]
)
.PORTICK
(
[
.TICK 6.0
.ENCIENDE
(
Cizalla_I Cizalla_D
)
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 47.0
.FRAME_FINAL 51.0
]
]
[
.SEC MONTAR_TANKE
.POSRELGEN
(
-91.0 58.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 88.0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 130.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 146.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_ABRIR
.POS 45.0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_ABRIR
.POS 52.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_ABRIR
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_ABRIR
.POS 111.0
]
)
]
[
.SEC SALIR_DE_TANKE
.POSRELGEN
(
-91.0 58.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 30.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_CERRAR
.POS 0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_CERRAR
.POS 6.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_CERRAR
.POS 38.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_CERRAR
.POS 43.0
]
)
]
[
.SEC MONTAR_TANKE_97
.USAR MONTAR_TANKE
.ORG
(
-11.0 0 0
)
.POSRELGEN_XYZ
(
11.0 -58.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 88.0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 130.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 146.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_ABRIR
.POS 45.0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_ABRIR
.POS 52.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_ABRIR
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_ABRIR
.POS 111.0
]
)
]
[
.SEC SALIR_DE_TANKE_97
.USAR SALIR_DE_TANKE
.ORG
(
-11.0 0 0
)
.POSRELGEN_XYZ
(
11.0 -58.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 30.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_CERRAR
.POS 0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_CERRAR
.POS 6.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_CERRAR
.POS 38.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_CERRAR
.POS 43.0
]
)
]
[
.SEC MONTAR_TANKE_ANFIBIO
.USAR MONTAR_TANKE
.ORG
(
-11.0 0 0
)
.POSRELGEN_XYZ
(
11.0 -58.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 88.0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 130.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 146.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_ABRIR
.POS 45.0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_ABRIR
.POS 52.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_ABRIR
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_ABRIR
.POS 111.0
]
)
]
[
.SEC SALIR_DE_TANKE_ANFIBIO
.USAR SALIR_DE_TANKE
.ORG
(
-11.0 0 0
)
.POSRELGEN_XYZ
(
11.0 -58.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 30.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_CERRAR
.POS 0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_CERRAR
.POS 6.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_CERRAR
.POS 38.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_CERRAR
.POS 43.0
]
)
]
[
.SEC MONTAR_TANKE_SDK
.USAR MONTAR_TANKE
.ORG
(
-19.0 -7.0 0
)
.POSRELGEN_XYZ
(
19.0 -51.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
.TICKSATODAS 0
]
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 88.0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 130.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 146.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_ABRIR
.POS 45.0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_ABRIR
.POS 52.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_ABRIR
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_ABRIR
.POS 111.0
]
)
]
[
.SEC SALIR_DE_TANKE_SDK
.USAR SALIR_DE_TANKE
.ORG
(
-19.0 -7.0 0
)
.POSRELGEN_XYZ
(
19.0 -51.0 0
)
.ANGGEN 90.0
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE ABRIENDO_TAPA_TANQUE
.POS 0
]
[
.NOMBRE TAPA_TANQUE_ABIERTA
.POS 30.0
]
[
.NOMBRE CERRANDO_TAPA_TANQUE
.POS 106.0
]
[
.NOMBRE T0_TAPA_CERRAR
.POS 0
]
[
.NOMBRE T1_TAPA_CERRAR
.POS 6.0
]
[
.NOMBRE T2_TAPA_CERRAR
.POS 38.0
]
[
.NOMBRE T3_TAPA_CERRAR
.POS 43.0
]
)
]
[
.SEC SALTO_BARANDA_T3
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
.TRANSICIONES
[
.APARTICULARES
(
[
.SEC SALTO_BARANDA_T4
.TICKS 0
]
)
]
]
[
.SEC SALTO_BARANDA_T4
.PONERYOLVIDAR 1.0
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 0
]
]
[
.SEC NADAR_LENTO_A_DE_PIE
.USAR NADAR_A_DE_PIE
.APAGASOMBRA 0
]
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
.TRANSICIONES
[
.APARTICULARES
(
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO_QUIETO
.TICKS 3.0
]
)
]
]
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO_QUIETO
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
.TRANSICIONES
[
.APARTICULARES
(
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO
.TICKS 3.0
]
)
]
]
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO_GIRO_90_DRH
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO_GIRO_180_DRH
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO_GIRO_90_IZQ
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC LLEV_POR_COMANDO_GIRO_180_IZQ
.CICLICA 1.0
.AVANZARCONANIMACIONENGANCHE 1.0
]
[
.SEC LIBERAR
]
[
.SEC CAIDA_DE_CABEZA
.CICLICA 1.0
.APAGASOMBRA 1.0
]
[
.SEC SALTAR_PRECIPICIO_AGUA
]
[
.SEC PEGADO_PARED
.ORG
(
-11.9 0 0
)
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC ANDAR_LADO_PARED_DRH
.CICLICA 1.0
.ORG
(
-11.9 0 0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 5.0
.TICKSATODAS 5.0
]
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.2
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 0
]
[
.POS 22.0
]
)
]
[
.SEC ANDAR_LADO_PARED_IZQ
.CICLICA 1.0
.ORG
(
-11.9 0 0
)
.TRANSICIONES
[
.TICKSDETODAS 5.0
.TICKSATODAS 5.0
]
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.2
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 0
]
[
.POS 22.0
]
)
]
[
.SEC GOLPEAR_PARED_DESDE_PARED
.ORG
(
-11.9 0 0
)
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE GOLPE
.POS 9.0
]
[
.NOMBRE GOLPE2
.POS 15.0
]
)
.SONIDOS
(
[
.FLI TOCT
.MARCA GOLPE
.LOGICO 0
]
[
.FLI TOCT
.MARCA GOLPE2
.LOGICO 0
]
)
]
[
.SEC ANDAR_PRESO
.CICLICA 1.0
.VOLUMEN_MARCAS_TIEMPO_PASOS 0.5
.MARCAS_TIEMPO_PASOS
(
[
.POS 8.0
]
[
.POS 21.0
]
)
]
[
.SEC QUIETO_PRESO
.CICLICA 1.0
]
[
.SEC COGER
.MARCAS_TIEMPO
(
[
.NOMBRE COGE
.POS 12.0
]
)
.FRAMES_REPRESENTATIVOS
[
.FRAME_INICIAL 10.0
.FRAME_FINAL 14.0
]
(Commandos 2 : Black Ops)
#2
Posted 24 June 2010 - 05:32 AM
#3
Posted 24 June 2010 - 06:45 AM
Editing: Interfaz, Anıms , Commandos, Movement, Menus
(Commandos: Black Ops)
Edited by BlackOps, 24 June 2010 - 07:36 AM.
#4
Posted 24 June 2010 - 09:00 AM
GOOD WORK ! THANKS ALL!!!
#5
Posted 24 June 2010 - 10:22 AM
DISPARAR_FUSIL
DESENFUNDAR_FUSIL
DISPARAR_FUSIL_EN_TIERRA
...
etc
Nobody have these animations excepting DUKE and enemy snipers.
#6
Posted 24 June 2010 - 10:27 AM
nobody animation can not do
#7
Posted 24 June 2010 - 10:33 AM
GREEN BERET USING SNIPER AND SMOKE BOMB (BOMBA HUMO) (RIFLE FRANCO)
THANKS Haart. )))
(Commandos: Black Ops EDITING)
Edited by BlackOps, 24 June 2010 - 10:34 AM.
#8
Posted 24 June 2010 - 02:41 PM
other commando use bomb:
1.add skill on .ACCIONES
(
AUManejarExplosivos
[
]
)
2.add skill on .ITEMS_BASICOS
IT_BOMBA_ACT_S
IT_ACTIVADOR_1_S
IT_ACTIVADOR_2_S
IT_ACTIVADOR_3_S
IT_ACTIVADOR_4_S
IT_ACTIVADOR_5_S
use gas. add
(
AULanzarGranada
[
.TIPO_GRANADA GAS
]
)
IT_BOMBA_GAS_S
http://hi.baidu.com/...be6438db66.html
Edited by wyel2000, 24 June 2010 - 02:55 PM.
#9
Posted 25 June 2010 - 02:19 PM
#10
Posted 30 June 2010 - 08:17 AM
Edited by BlackOps, 30 June 2010 - 08:19 AM.
#11
Posted 27 July 2010 - 08:45 AM
#12 Guest_Radioteletype_*
Posted 03 August 2010 - 01:28 AM
I want to know, how to create an ally sniper?
I tried to do it from ally rifle solider, but that failed.
I wanted to make it so, that ally solider would react like enemy one.
Do anyone know how to do that?
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