When I compile a unit that has used the ObjectGDI shader, it appears totally black in-game.
All other shaders are fine. The ObjectGDI shader displays correctly within Max.
Any ideas has to what could be wrong?
Shader issues
Started by Madin, Mar 16 2010 06:05 PM
2 replies to this topic
#1
Posted 16 March 2010 - 06:05 PM
#2
Posted 24 March 2010 - 12:22 PM
You're probably best off just using one of the working shaders than asking what's wrong with that one
My DeviantArt - Check it out.
My Wii code: 6472 3114 4930 8707
"Om du kan stå, när alla andra sviktar
och sen klandras du för att just du står rak
Om du kan tro på ditt när andra riktar
sitt välbekanta tvivel mot din sak
Om var minut av nitti sen kan fyllas
med verk av dig som giltigt räknats ner
min vän, som jordens konung ska du hyllas
men du är också man, och det är mer."
My Wii code: 6472 3114 4930 8707
"Om du kan stå, när alla andra sviktar
och sen klandras du för att just du står rak
Om du kan tro på ditt när andra riktar
sitt välbekanta tvivel mot din sak
Om var minut av nitti sen kan fyllas
med verk av dig som giltigt räknats ner
min vän, som jordens konung ska du hyllas
men du är också man, och det är mer."
#3
Posted 18 June 2010 - 12:50 AM
Do you play with maxed out settings? Had similar problems but only when using less than ultra detail.
Edited by Sedistix, 18 June 2010 - 12:50 AM.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users