Jump to content


fruthos

Member Since 16 Jul 2014
Offline Last Active Sep 06 2020 02:49 AM

Posts I've Made

In Topic: CA public key patching routine failed

26 July 2014 - 12:39 PM

Thanks for your help , but that don't work for me :

 

http://www.subirimag...24441308910.png


In Topic: C&C Red alert 3 online login

26 July 2014 - 02:32 AM

And Now that work ,i don't know why but ,that work ,i'll contac "Jaime Mausan" (UFO & unsolved misterys)  to tell him


In Topic: where is the spanish forum ?

25 July 2014 - 11:52 PM

 

Is he saying racism is a Dutch invention and therefore I am racist? 

Are you serious ? or just you search an excuse to ban me ?

 

 

There's something really nice about this phrase.
 

 

 
Also as a final note, you will not achieve anything further than exasperating us, and your rudeness will get you nothing more than a warning or banning for more serious conjectures. Don't be rude, appreciate what we have attempted to do here with the new online interfaces, but appreciate the limits of our capabilities within that.
 
I'm not rude ,use the threat "warning or banning" to prevent someone expresses doubts in his own language ... that's pretty rude

 

 

 Sheriff_AA : You continued without explaining what is the problem if Spanish speakers we communicate in our own language, maybe if you explained to me once, you stop saying that I am stubborn, and I stop thinking what your true problem is absence of willingness to allow


In Topic: where is the spanish forum ?

25 July 2014 - 09:07 PM

Pulling the racism card when people refuse to communicate in your specific language on an English-speaking board.

 

Classy.

 Vas a tener que ser coherente contigo mismo , primero me dices que no sabes de que hablo (parece que el uso del traductor no es tan facil como tù decìas ), pero después me dices que estoy usando la carta del racismo al igual que otras personas de tu invenciòn ,es precisamente el uso de tòpicos lo que reafirma ese racismo tuyo bien conocido de los holandeses (tòpico irònico) .

 lo primero decirte que es muy grosero comparar a las personas , lo de que tù eres un racista lo demuestras tù solo cuando pretendes hablar en nombre de la comunidad para relegar a una parte de esa misma comunidad .

 On the other hand mathijs, it is obvius you are not here for help people , we can see that reading your posts ,a lot of people are asking here ,why their conexion is impossible ,look your answers and after tell your self " i'm not helping people "   the only thing you do is make excuses for not responding to technical problems .

 Esto te lo escribo en inglés porque parece que tienes problemas para traducir del español con tu traductor .

 Para decirme que escriba en inglés fuiste muy ràpido ,para orientarnos con los problemas de conexiòn

 

 Sheriff_AA : Es normal que no dispongais de los medios para albergar màs de un idioma , simplemente no lo habeis intentado , vuestra reticencia en ese sentido lo deja entrever claramente , también entiendo que no quieras traducir mas mensajes en un idioma que no es el vuestro , eso es exàctamente lo que yo estoy harto de hacer , Normal que no haya jugadores hispanohablantes ya solo para inscribirse es necesario que sepamos los colores en inglés ( y que eso es lo que nos estàn pidiendo )  .

 No es cierto que no dispongamos de los medios ,de lo que no disponemos es de la voluntad de hacerlo.

 Lo que no entiendo es que problema hay en que escribamos en nuestro propio idioma para intentar ayudarnos entre nosotros ,el que no quiera leer mensajes en español que los ignore ,no veo mayor problema


In Topic: C&C Red alert 3 online login

25 July 2014 - 07:35 PM

 

I had the same problems as you, but what I found out is that you have to perform a double launch. It worked for me and many others who i have helped.

 

Firstly, Make sure you set C&C Online to run as a administrator.

 

If you don't know how, follow these steps,

 

1 - Right click C&C Online then click Properties

2 - A tab will open, click on compatibility and then you should see on the bottom on that tab 'Run this program as an admistrator'

3 - click apply then ok and the this tab should close.

 

So now onto the double launch procedure,

 

1 - Open C&C Online and select what game you want to launch.

2 - Wait for that game to load and your on the menu.

3 - On your keyboard press the windows key. (SHOULD PUT YOU BACK TO THE DESKTOP)

4 - On C&C Online, press the game you just launched, Don't worry it wont open a new one but rather re-open your game.

5 - Try to login, this should work.

 

Hope this helps and let me know how you get on.

 

P.S Staff of Revora should put this solution on your FAQ/Solution page as this will help keep the number of posts.

________________________________________________________________________________________________

 

How i have the same problem with my second acount ( that installed in my labtop ) first i'll translate your answer ,so:

 

________________________________________________________________________________________________

Yo tenía los mismos problemas que tú, pero lo que me enteré es que usted tiene que realizar un doble lanzamiento. Funcionó para mí y para muchos otros que me han ayudado.

 

En primer lugar, Asegúrese de configurar C & C en línea para funcionar como un administrador.

 

Si usted no sabe cómo hacerlo, siga estos pasos,

 

1 - Haga clic derecho en C & C en línea a continuación, haga clic en Propiedades

2 - Una pestaña se abrirá, haga clic sobre la compatibilidad y entonces usted debe ver en la parte inferior de esa pestaña "Ejecutar este programa como admistrator '

3 - Pulse Aplicar y luego en Aceptar y el esta ficha debe cerrarse.

 

Así que ahora en el doble procedimiento de puesta en marcha,

 

1 - Abierto C & C en línea y seleccionar qué juego desea iniciar.

2 - Espere a que el juego para cargar y tu en el menú.

3 - En el teclado, pulse la tecla de Windows. (Debe poner de nuevo en el Escritorio)

4 - En C & C en línea, pulse el juego que acaba de lanzar, No te preocupes no lo puedo abrir uno nuevo, sino más bien volver a abrir su juego.

5 - Trate de iniciar sesión, esto debería funcionar.

 

Espero que esto ayude y quiero saber cómo le va.

 

PS El personal de Révora debería poner esta solución en su página FAQ / solución, ya que esto le ayudará a mantener el número de puestos.

___________________________________________________________________________________________________________________

 

 Well , i try to launch the game like your description says ,two times , first with the blue launcher and after with the red classic launcher ( of course previously i maked  my C&C Online to run as a administrator.)

 noothing  was changed , allways invalid password , i tried with my classic password ,with the C&C:Online and T3A:Online Password ,and all possibles combinations

i open a new thread but no-one give an answer , i know 3 players with the same problem ( but this forum is just for englishspeakers and they don't speak english )

 

 The really strange is , when i linked the new aplication with my principal acount , i remember writed all the information in "REGISTER" and not in " LOG IN " , but now when i clik in "REGISTER" i exit from the game to https://profile.ea.com/login.do .

 

 Now ,to be sure: this password ;

 

http://www.subirimag...03002557222.png

 

 Must to be writed here like this

 

http://www.subirimag...02314406488.png

 

 I want to know if i do anything wrong or simply that don't work .

 

 Thx 4 your answer